Cambio autodelen Vlaanderen zoekt Allround medewerker klantendienst

14.02.2020

Wie zijn we?

Cambio autodelen Vlaanderen is ondertussen ruim 15 jaar actief in Vlaanderen. In die periode zijn we uitgegroeid tot een van de zichtbaarste en succesvolste ondernemingen in de Belgische deeleconomie.

Cambio is een katalysator voor verandering naar een kwalitatief, duurzaam en zorgeloos stadsleven. Door ons systeem van autodelen creëren we meer ruimte en een aangenamere, gezondere leefomgeving. Meer groen op straat, meer speelruimte en ruimte om elkaar te ontmoeten zijn een betere invulling voor onze publieke ruimte dan auto’s die vaak nog een te centrale plaats innemen.

Wij geloven in een slimme mix van verschillende vervoersmiddelen. Autodelen vormt samen met te voet, per fiets en trein-tram-bus een volwaardig alternatief voor een eigen wagen. Door te delen creëren we meer mobiliteit met minder wagens. Cambio wil een autodeelsysteem aanbieden dat steeds een eerlijke prijs garandeert voor onze +20 000 gebruikers. In Vlaanderen telt cambio momenteel een 35-tal medewerkers en diverse onderaannemers (o.a. in de sociale economie) en toont daarmee aan dat duurzame economie en duurzame werkgelegenheid hand in hand kunnen gaan

Wat?

Cambio Vlaanderen zoekt een gemotiveerde persoon om het bestaande team te versterken. Na een grondige inwerkingsperiode sta je mee in voor het contact met (nieuwe) gebruikers in Vlaanderen en de administratieve opvolging en afhandeling van dossiers.

Gezocht voor indiensttreding op 1 april 2020

 

Vereiste studies

Geen specifieke studievereisten

Talenkennis

• Frans en Engels : vlotte mondelinge kennis

• Nederlands : zeer goed, mondeling en geschreven

 

Werkervaring

Beperkte ervaring ( < 2 jaar )

 

Jouw profiel

- Je werkt correct en nauwgezet en hebt geen moeite met administratieve taken

- Je bent klantgericht en staat graag in contact met mensen

- Je werkt mee aan een motiverende sfeer door een goede samenwerking met collega’s

- Je beheerst de meest courante MS-Office toepassingen en je kan vlot overweg met een PC.

- Je kan vlot multitasken tussen verschillende opdrachten en media

- Je bent doortastend en beschikt over een groot probleemoplossend vermogen

 

Gevraagde competenties

- Jobgerelateerd • Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren • Personen onthalen en hun vraag identificeren • Telefonische oproepen aannemen • Oplossingen voorstellen als antwoord op de klachten van de klanten • Klantendossiers administratief opvolgen (controle van de betalingen, ...)

- Persoonsgebonden • Resultaatgerichtheid • Zich kunnen aanpassen aan veranderende omstandigheden (flexibiliteit) • Regels en afspraken nakomen • Samenwerken als hecht team • Zelfstandig werken • Klantgerichtheid • Contactvaardig zijn • Zin voor nauwkeurigheid hebben • Plannen (= ordenen) • Leervermogen hebben

 

Wij bieden:

- Een voltijdse/deeltijdse job met contract van onbepaalde duur (zowel voltijds als deeltijds bespreekbaar - minimaal 4/5)

- Bediendenstatuut in een kleine, maar groeiende organisatie met duurzaam karakter.

- Een correcte verloning met een aantal extralegale voordelen.

- Werk in Gent / kantoor vlakbij station Gent-Sint-Pieters

 

Interesse?

Stuur voor 29 februari een gemotiveerd schrijven en curriculum vitae naar cambio autodelen Vlaanderen t.a.v. Birgit Segal (bse@cambio.be) Meer info over de job? Contacteer Birgit Segal (09 242 32 17)