Taxistop asbl zoekt Tweetalige Administratief Bediende / CallCenter

26.03.2021

Sinds zijn oprichting in 1975, blijft Taxistop nieuwe diensten ontwikkelen die toelaten persoonlijke goederen beter te benutten. Of het nu in de mobiliteitssector is of in het bezit van onroerend goed, de leuze van Taxistop is “meer doen met minder”. Dit motto weerspiegelt zich in elk van de projecten die de non-profitorganisatie voorstelt. Carpooling voor woon-werk, internationale carpooling, schoolpool, Cambio- en Cozywheels autodelen, de Mobitwin, Huisruil en Woningoppas.

Functieomschrijving

Taxistop Brussel werft een tweetalige bediende aan voor het callcenter / de administratie.

Jobinhoud

  • Versterking van het call-center-team verantwoordelijk voor de reservaties van de gedeelde wagens ;
  • Callcenter voor het project “Mobitwin” dat vrijwilliger-chauffeurs in contact brengt met minder mobiele personen.
  • Promotie van de bestaande diensten van Taxistop ;
  • Uitvoeren van diverse administratieve taken.

Profiel

  • Perfect tweetalig Frans / Nederlands 
  • Een goede kennis van het Engels
  • Ervaring met call-centers
  • Een gevoel voor communicatie en klantencontact
  • Ondernemend, organiserend en met oog voor detail
  • Teamspeler
  • Interesse in mobiliteit en duurzame ontwikkeling
  • Behendig met Word, Excel, Powerpoint en Internet
  • Voldoen aan de GECO-voorwaarden

Taxistop biedt jou

Interessante job, rijk aan projecten en uitdagingen binnen een dynamisch team en in een collegiale omgeving. Dit in een sector in beweging met talrijke kansen en opportuniteiten omwille van de toekomstgerichte visie.

  • Een voltijdse job
  • Zaterdagwerk en eventueel zondagwerk
  • Hospitalisatieverzekering
  • Maaltijdcheques
  • Volledig terugbetaling openbaar vervoer en korting op het cambio abonnement;
  • Andere extralegale voordelen
  • Contract onbepaalde duur.

Procedure

Bezorg zo snel mogelijk je motivatiebrief en Curriculum Vitae per e-mail aan Lieve Vermeylen: lv@taxistop.be