Zet Vlaanderen mee #goedopweg, word sponsor!

14.04.2021
WvdM 2020

Ook dit jaar vindt van 16 tot 22 september Week van de Mobiliteit plaats. Tijdens Week van de Mobiliteit zetten we naar goede jaarlijkse gewoonte zoveel mogelijk mensen #goedopweg. Tijdens dit festival van de duurzame mobiliteit worden over gans Vlaanderen tal van acties opgezet waarbij de publieke ruimte tijdelijk wordt veroverd door fietsers en voetgangers.

Deze campagne wordt vormgegeven door het Netwerk in nauwe samenwerking met haar 8 kernleden: Trage Wegen vzw, TreinTramBus, Fietsersbond, Voetgangersbeweging, Taxistop, Autodelen.net, Mobiel 21 en Bond Beter Leefmilieu. (dit was de week in 2020)

De Week van de Mobiliteit, dat is...

  • ... autovrije zondag in meer dan 50 gemeenten met ruim 2 miljoen bezoekers
  • ... Car Free Day en Telewerkdag in meer dan 150 bedrijven
  • ... Strapdag in meer dan 1.800 scholen met meer dan 400.000 deelnemende kinderen
  • ... elke Vlaming inspireren om #goedopweg te gaan
  • ... honderden acties over heel Vlaanderen
  • ... niet weg te branden in de pers, op sociale media en ja, ook aan de toog (zie cijfers)

Hoe kunnen we samenwerken?

1) Word Gouden sponsor Week van de Mobiliteit - 20.000 euro

  • Vermelding ‘met steun van…’ en/of logo op alle digitale communicatietools
  • Eigen content op social media Week van de Mobiliteit (Facebook, Linkedin en Instagram) op 3 momenten (waarvan één tijdens de Week)
  • Opname content (2 maal) en logo in nieuwsbrieven
  • Opname van content ‘good practice’,vb interview, verhaal, video, infographic (3 maal) en logo op portaalwebsite #goedopweg
  • Vermelding partnerschap in persberichten
  • Promo voor wedstrijd richting breed publiek of specifieke doelgroep georganiseerd door de sponsor tijdens Week van de Mobiliteit (te bespreken)
  • Aanwezigheid/visibiliteit op inspiratiedag (F)aces of the future en/of Inspiratiedag bedrijven (te bespreken)

2) Word Zilveren sponsor Week van de Mobiliteit - 10.000 euro

  • Vermelding ‘met steun van…’ en/of logo op alle digitale communicatietools
  • Eigen content op social media Week van de Mobiliteit (Facebook, Linkedin en Instagram) op 2 momenten (waarvan één tijdens de Week)
  • Opname logo in nieuwsbrieven
  • Opname van content ‘good practice’,vb interview, verhaal, video, infographic (2 maal) en logo op portaalwebsite #goedopweg
  • Promo voor wedstrijd richting breed publiek of specifieke doelgroep georganiseerd door de sponsor tijdens Week van de Mobiliteit (te bespreken)
  • Aanwezigheid/visibiliteit op inspiratiedag (F)aces of the future en/of Inspiratiedag bedrijven (te bespreken)

3) Word Bronzen sponsor Week van de Mobiliteit - 5.000 euro

  • Vermelding ‘met steun van…’ en/of logo op alle digitale communicatietools
  • Eigen content op social media Week van de Mobiliteit (Facebook, Linkedin en Instagram) op 1 momenten
  • Logo op portaalwebsite #goedopweg en op subpagina’s
  • Promo voor wedstrijd richting breed publiek of specifieke doelgroep georganiseerd door de sponsor tijdens Week van de Mobiliteit (te bespreken)

Alle cijfers en meer uitleg over onze communicatieplannen voor 2021 op een rijtje. 

Vind je hier

Contact

Heb je zin om mee goed op weg te gaan als sponsor? Of heb je een ander idee voor samenwerking? Neem gerust contact op met Bernard: bernard[at]duurzame-mobiliteit.be, M 0484 87 97 73